سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      باخرز

      شعری از

      ملیحه ارجمند ( م الف باران)

      از دفتر بی نام و بی نشان نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۴۷ شماره ثبت ۷۵۰۸۵
        بازدید : ۶۰۳   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ملیحه ارجمند ( م الف باران)
      آخرین اشعار ناب ملیحه ارجمند ( م الف باران)

      ت ِ  دنیای به ای کلونی هیج جا 
      مثل شهر خودوم نیه با صفا 
      همونجه که هر که به غم اسیرَ
      سراغ پیر تقیِ می گیرَ
      هر که به سر هوای ابشار دِرَه
      مِرَه دِ ارزنه و پیر دَرّه
      شهر خودوم که بوی زعفرون مِدَه 
      هوای تازه به خراسون مده
      پیر سوز پوش کافچ و ژرف چهارطاق
      چای اتیشی دبش و لبسوز و داغ
      کو ه های دیدنی تنگل مزار
      غارهای باستانی سرخه حصار
      درخت جوز دِ ارخود و چشمه زرد 
      کردیونر بره ما با  صفا کرد
      شهر ما شهر سیف باخرزیه 
      کی مِدَنَه که سیف باخرز کیه؟
      شریف زاده صدای ماندگارَ
      سمندری که استاد دوتارَ
      اهل همی شهر و همی دیارن
      اینا بره شهر ما اعتبارن 
      هر چند که خُردَ شهر ما و اصلا 
      زرق و برق نَدِرَ اما لیکن 
      ت ِ دنیای به ای کلونی هیچ جا 
      مثل باخرز بره مه نیه با صفا 
      تقدیم به دیار همیشه پر افتخارم باخرز 
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۱۶
      درود بانو خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۴۷
      خندانک خندانک خندانک
      ملیحه ارجمند ( م الف باران)
      ملیحه ارجمند ( م الف باران)
      پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۶:۱۷
      درود سپاس
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۱۱
      درودتان بانو
      بسیار زیبااااااا خندانک
      قلمتان هماره جاری خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      ملیحه ارجمند ( م الف باران)
      ملیحه ارجمند ( م الف باران)
      پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۶:۱۷
      درود سپاس فراوان
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0