سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    عشق

    شعری از

    چمستان

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۷۴۸۴۴
      بازدید : ۴۷۸   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر چمستان
    آخرین اشعار ناب چمستان

    آتش تندی زعشقش بر دلم افتاده بود
    فکر می کردم که شاید از بهشتی دیگر است
    جنس او ناب و تبش تاب و دلش آرام بود
    وقت دل بردن زمن چشم ودلش بی تاب بود
    اینقدر محو نگاهش شده بودم که ز خود غافل بود
    غافل از خود که نه گویا زمنم غافل بود
    بی خبر رفت و دل من به تکاپویش بود
    دل من از چه تو آزرده شدی قسمت بود
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۵۸
    درود بزرگوار خندانک
    چمستان
    چمستان
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    همایون طهماسبی (شوکران)
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۰۲
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    چمستان
    چمستان
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶
    خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    حمید رفیعی راد (کوروش)
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۲:۳۷
    درود برشما خندانک خندانک
    زیبا بود خندانک
    چمستان
    چمستان
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
    ممنونم دوست عزیزم زیبا سرودید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    چمستان
    چمستان
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۵۱
    سپاس خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0