عشق من میدونی که دیگه همتا نداره
عشق های بعد تو دیگه جایی نداره
نفس من عاشقم میدونی بی تو میمیرم
حالا که میخوای بمونی که دیگه نمیمیرم
عاشقتم من میدونی کسی جز تو نیست
میدونی که قلبم فقط به عشق تو زنده ست
میدونی که دل من مال تو همیشه هست
عاشقتم من میدونی کسی جز تو نیست
میدونی که قلبم فقط به عشق تو زنده ست
میدونی که دل من مال تو همیشه هست
حسی که دارم فقط به توعه که عشقمی
نگفتم عشقم جز تو که عشقمی
آخه کسی نمیشه مثل تو که عشقمی
میدونی عاشق تو بودن همش قشنگه
آخه تو ستاره ی امیدی که خوش رنگه
دل منو آخه چه جوری میبری تو قشنگه
عاشقتم من میدونی کسی جز تو نیست
میدونی که قلبم فقط به عشق تو زنده ست
میدونی که دل من مال تو همیشه هست
عاشقتم من میدونی کسی جز تو نیست
میدونی که قلبم فقط به عشق تو زنده ست
میدونی که دل من مال تو همیشه هست
شعر ( عاشقتم من ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.