شنبه ۳ آذر
بهشت کویر شعری از محمد حسین پژوهنده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ شماره ثبت ۷۴۴۰۸
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمد حسین پژوهنده
آخرین اشعار ناب محمد حسین پژوهنده
|
خوشا قاین خوشا بابوذر آن
خوشا آب و هوای محشر آن
خوشا آن قلعه کوه و مسجد شهر
که مفتوح است روز و شب در آن
خوشا پهنائی و زول و وُرَزقش
و بیدختک کمی پائینتر آن
خوشا باراز و باغات قشنگش
کُرُه، بند کُرُه بالاتر آن
و تجنودِ کویر همت آباد
بهشت است آن و حتّی برتر آن
پس از قاین صد و پنجاه کا ام (Km)
روی چون سوی مرز خاور آن
ببینی در میان ریگ هاموی
چه باغ و بوستان دور و بر آن
16/3/1398- مشهد
|
|
نقدها و نظرات
|
استادید شما، لطف فرمودید ممنونم | |
|
بله ، زیبا فرمودید چشم، حتما | |
|
درود بر شما، منتظر رهنمود شما بودم | |
|
مرسی نظر عیب پوش شماست، ممنونم | |
|
خودتان گل هستید بحمد الله، ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
زعفران؟