دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
|
. ای عشق تو نشان منی
نوای خسته جان منی
روز ها به شب می شمارم
ای عشق تو زمان منی
وصف تو گفتن دلنواز است
تو شیرینی زبان منی
آتش عاشقی فرو ریخت
تو آتش فشان منی
من زمستانم و سرد ای عشق
تو هوای بهاران منی
سخن از چه گویم نازنینم
تو فقط ورد زبان منی
سر من پاک از بوی تو
چون همیشه در گمان منی
آواره راه عشق و عاشقی ام
اینجا فقط تو آشیان منی
از نقاره های مسجد عشق
فقط تو صدای اذان منی
ای شمس سوخته جان
تو چراغ آسمان منی
بر فراز دنیای عشق
تو فقط کهکشان منی
کاش با هم همسفر شویم
تو فقط کاروان منی
خلق نیکو و خوی پاک
تو یاور مهربان منی
قدم به خاک پاکت گذارم
ای عشق تو جهان منی
#ابوالفضل_پورشریعه
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد .. از بیتی هم که نوشتین بسیار متشکرم ♥️ | |
|
سپاس گذارم خواهر بزرگوار ♥️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبابود