شنبه ۳ آذر
خوابِ پَری ... شعری از سودابه حسن پور(کرشمه)
از دفتر نظم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۷۲۷۷۸
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر سودابه حسن پور(کرشمه)
آخرین اشعار ناب سودابه حسن پور(کرشمه)
|
در خواب دیدم دلبری
شیرین سخن ، تن مرمری
طعم لبش قند و عسل
پیراهنش جنسِ زری
هی پلک میزد پشت هم
لب میگَزید و سَر سَری
من فکر کردم با خودم ؛
دارد مَرا سِّر و سَری ؟
قدری که نزدیکش شدم
گفتم ، عیالم می شوی ؟
شد از خجالت زرد و سرخ
چادر کشید و روسری
گفتم عزیزِ جانِ من
اینگونه هم ، دل می بَری
مشغولِ طنّازی شدیم ...
بی قید از هر بستری
یک باره ساعت زنگ خورد
من ماندم و چشم ِ تَری ...
بعد از یک غیبت چند ماهه،امیدوارم این شعر قدری کام دلتون رو شیرین کرده باشه.
برای هم دعا کنیم.
برای حال ِ خوب دل هامون ...
برای تک تک مردم سرزمینمون دعا کنیم.
#کرشمه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما سپاس برای حضور پر مهرتان. سال نو بر شما هم مبارک | |
|
درود جناب بخارایی بزرگوار. سپاس گذارم. | |
|
درود بر شما. سپاس برای حضورتون. | |
|
درود جناب شوکران. سپاس گذارم برای حضور پر مهر شما بزرگوار. | |
|
درود بانو یوسفی عزیز. سپاس برای حضور ارزشمند شما. | |
|
سپاس برای حضور شما. | |
|
درود جناب صادقی بزرگوار. سپاس برای حضور ارزشمندتون. ایام بکام. | |
|
درود جناب مودب . مزین فرمودید با حضور ارزشمندتون. | |
|
درود بر شما. سپاس برای حضور ارزشمندتون. مانا باشید. | |
|
درود بر شما بانو. سپاس برای این همراهی. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افرین بر دلبر و روسری و جادر زر زرز
زیبا بود
افرین
عید بر شما مبارک