به مناسبت زاد روز خجسته امیرالمومنین علی علیه السلام و روز مرد 🌷🌷
یا علی عشق تو بر دلها چه غوغا می کند
همه شیفتگانِ خود یکسره شیدا می کند
عاشقم ؛ بَهرِ تو ؛ ای شمعِ فروزانِ زمان
بال و پر می زنم وُ عشقم ؛ هویدا می کند
تو خود آن کعبهٔ عشقی که به دل جا داری
آه ؛ که عاشق ؛ این طواف را ؛ بی محابا می کند
تو به صدها صفتِ خوب ؛ همه جا شُهره شدی
ای که عشقت ؛ سوی دلها ؛ راه ؛ پیدا می کند
تو که بر فاطمه شوی وُ حسنین را پدری
یا علی راهِ تو هر دردی مداوا می کند
تو امامِ شیعیان در کُلِ هستيّ وُ جهان
ای که اقتدا به تو جانم ؛ مبینا می کند
این شبِ فرخنده بر مردان ؛ مبارک بادا
یا علی ؛ میلادِ تو ؛ این جشن ؛ برپا می کند
ای همه روح و روانم ؛ از تو گفتن سخت است
این قلم را ؛ جوهرِ عشقِ تو یارا می کند
زمستان / نود و هفت
پ ن : با سلام و عرض ادب حضور تمامی اساتید و سروران شعر ناب ؛ میلاد مبارک و خجستهٔ امیر المومنین علی علیه السلام و روز مرد را به یکایک بزرگواران این سایت تبریک و تهنیت عرض نموده و همچنین فرا رسیدن بهار و سال نو پیشاپیش بر همگی شما خوبان مبارک باد که امیدوارم سالی مملوّ از سلامتی ؛ برکات وُ توفیقات و خبر های خوب برای شما و همهٔ مردم عزیز و صبور سرزمین مان ایران زمین باشد آمین یا رب العالمین 🌷🌷🌷🌷