يکشنبه ۴ آذر
... حواشی شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۷۲۲۴۶
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
در مطلع شعرم شده یک بار نباشی؟!...
بودی پس از این هستی و بایست که باشی
در ذهن پر از خاطره ام با تو همیشه،
بر تک تک هر ثانیه،... در حال پراشی
مامور خداوند شدی، با رخ ماهت،
بر ظلمتِ شب تا سحرم نور بپاشی
لبخند بزن،... تا که ببینی اثرش را
با اندکی از اخم تو هستم متلاشی
تهران دل آکنده از اندوه دمادم
وقتی که نباشی پُرِ صد جور حواشی
تا عشق تو در دل بشود بر همگان فاش
تقدیم شما،... شعر منِ،... شاعر ناشی...
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی بزرگوار سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس فراوان مهربانو یوسفی گرامی برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود