يکشنبه ۴ آذر
حومهء ساری شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۰۳:۰۷ شماره ثبت ۷۲۰۵۴
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
در گردش دیروز، کجا؟ حومهء ساری
من بودم و یاد تو و آهنگ یساری
چادر زده بودم وسط جنگل سرسبز
با نم نم باران و هوا، سرد بهاری
با تک تک هر خاطره مشغول مرور و،
تا لحظهء دیدار و بغل، بوس و کناری
یا وقت دویدن، که به دنبال تو بودم،
چون باز و، کبوتر شده بودی و فراری
تا موقع برگشتن و نزدیک غروب از،
آماج غم ات بود به تن،... درد خماری
افسوس که رفتی، فقط از یاد تو مانده
در زندگی ام،... دورنمایِ شب تاری
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بر شما مهربانو یوسفی برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود