جمعه ۲ آذر
فاطمه شعری از نادر ملایی
از دفتر مثنوی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۰۷:۵۱ شماره ثبت ۷۱۹۰
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب نادر ملایی
|
چون بشارت داده است روح الامین
تا سراید یک طبق شعر و شعور
شاه بیتی از غزلهای بلور
پرتونور وجود حضرتش
کرده لبریز از شعف دوروبرش
لاله و سوسن اقاقی یاسمن
زنبق و ناز وبنقشه نسترن
گل فشاند بر قدومش بی درنگ
دسته دسته شاخه شاخه رنگ رنگ
گر چه این گل غنچه ای از یاس بود
در لطافت لاله ی احساس بود
کوثر حق ای مسلمان در زمین
همسر شاه ولایت ماه دین
چون زکین دشمنان بیزار بود
بهر بابا مادری غمخوار بود
در نبود اختر گوهر فشان
بس ستم کردند بر احوالشان
سیلی از نامردمان خورده بسی
پهلویش بشکسته با ضرب خسی
بین دیوار و درش چون آب شد
قلب مولایم علی بی تاب شد
عاقب انوار او خاموش گشت
فاطمه از پیش مولا دور گشت
از بساط فسق و از روی فجور
قبر بانو از نظرها گشته دور
شیعیان بر سر بریزید خاک را
در نبود گوهری چون پاک را
دل نشدآرام لیکن با یقین
حق بشارت داد ، کای مومنین
حضرت مهدی نور این زمان
میکشد باز انتقام از ظالمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.