جمعه ۲ آذر
تو که هستی شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۷۱۴۵۸
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
تو که هستی؟
تو که هستی
که از راه دور آمده ای
و مرا که سالها
در خیال وُ رویایم
به انتظار نشسته بودم
با لبخندی آشنا کردی؟
تو که هستی
که سبد سبد غزل را
در جام عسل
شکر بار کردی
و در کامم چکاندی؟
تو که هستی
که از شهر ِ شعر وُ شراب آمدی
زمستان مرا
اردیبهشت کردی
و غزل ِ در راه را
به انتظار نشسته ای؟
و راستی تو که هستی
تو که هستی ...؟
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
برای تولدم در بیست و هشتم بهمن ماه و دلبری که زمستان مرا اردیبهشت کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس دوست خوبم | |
|
سپاس از شما دوست گرامی | |
|
درود بر شما دوست گرامی و سپاس | |
|
سپاس دوست خوبم و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تولدتان مبارک
امید که صد سال دیگر تندرست و خرم بسرایید