يکشنبه ۴ آذر
تصویر عشق شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۷۱۱۳۰
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
خواستم تصویر عشق را نقش کنم درماندم
چونکه تاثیرخوشی بر من نداشت وا ماندم
لیکن آن روی خوشی که روز اول می نمود
پس همان را شرح خواهم داد و تعبیرش سرود
نقش دیواره کوهی است که فرّ آزین است
از ازل بوده هنوز هست و ابد هم این است
عشق مانند نگاهیست به سر آغاز نفس
اوج پرواز نخست بعد از رهایی ز قفس
شور و آهنگ جوانی میدهد لمسش گر
بوی عطر مهربانی میدهد حس اش ور
منتها هر کس از احوال خودش وصفش کرد
بنده در خاطر ندارم آنکه خوش درکش کرد
جاده هایی که همه بدعت از عشق میگیرند
رودهایی شنی اند مایه به گل میریزند.
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام سپاس از حضور گرم استاد ارجمند در پناه خدا | |
|
با درود خدمت شما برادر بزرگوار سپاس از حضور سبزتان تمام ابیات بر روی فرم لا حول ولا قوة الا.... سروده شده در پناه خدای بزرگ بمانید | |
|
درود فراوان خدمت جناب طهماسبی ارجمند سپاس از همراهیتان در پناه خدا | |
|
سلام خدمت بانوی بزرگوار سپاس از همراهی و نظر مهرتان در پناه خداوند سبحان بمانید | |
|
درود بر شما از لطف حضورتان سپاسگذارم در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی
در وصف حضرت عشق