جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اعظم خواجه اف - خجسته
آخرین اشعار ناب اعظم خواجه اف - خجسته
|
عروسی آرزوی من
بهار آمد، بیا رقصیده سوی من
بیا در بی خودی با نکهت گل ها بیامی زیم
و از عطر محبت پر شود باغ جوانی ها به کوی من
بیا، تا انتقام از سرنوشت خویش بستانیم
شود بکشاده آغوشت به روی من
و لب هایت سبوی من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.