چهارشنبه ۱۶ آبان
حال این روز ها شعری از جدیدی (بادصبا)
از دفتر اشتاق جوانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۷۰۷۱۷
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب جدیدی (بادصبا)
|
ابر های دلم باریدن گرفته اند چشمه های پراب چشمم سرازیر شده اند
در سرم این روز ها طوفانی به پاست در دریای دلم موج های بزرگی پابرجاست
چهره ام رنگارنگ شده است در هر لحظه رنگی به خود داده است
اه که دستانم لرزان است همچو برگ های پاییزی در باد است
ای خدا تنم همچو بیدیست در باد ها می لرزد هر لحظه در این روزها
|
نقدها و نظرات
|
سلام مرسییی | |
|
ممنونم از شما | |
|
ممنونم از لطفتون | |
|
سلام سپاس فراوان | |
|
سلام من قبلا هم گفته بودم اشتباه شده اگه لطف می کردین همه ی نظرات را می خوندین متوجه این موضوع می شدین بله اصلا این شعر غزل نیست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.