يکشنبه ۴ آذر
آخرین سروده شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۷۰۶۶۷
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
امشب شاید اخرین سروده ام متن شود
شاید اخرین شبم به سحر ختم شود
ستاره زندگی رو به خموشی گذارده
شاید تنها نشانه اش هم امشب رد شود
کنون که دست به نویسندگی زدم
وپاسبان شب که به صبحدم گماشته
گمانم که طلوع نور را نخواهم دید
به چشمی که بروی تصورت پلک نذاشته
درست است زودتر زانچه پیش گرفتم میروم
ولی تا همین هم کار را در کنار گذاشته
خداحافظی نمیکنم که یقینا خواهمت دید
برون از تن ات. زمان چشم به انتظار گذاشته
صدایت نمیزنم و خوابت کنون خوش است
مبادا بگویی فلانی پا به فرار گذاشته
من میروم و تو نیز بزودی می آیی
بلیط آمدنت را مسافرت به یادگار گذاشته
بهر حال شبت خوش سرت سبز دلت شاد شاد
لبت قند تن ات داغ ره ات کوچه باغ باد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مایوس و زیبا بود