يکشنبه ۴ آذر
تهران نشینی شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۷۰۶۳۷
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
تهران نشینی یک زندگی ساده نیست
شهر ترین نیست ولی آباده ایست!!!
مردم این شهر به شلوغی میروند
در جنگ هوایش نفسی میدرند
مردم اینجا همه آماده اند
شعار من نیست!نشان داده اند.
در صف مترو همه بی اختیار
شیوه هجومی از عقب هم فشار
حجم ترافیک پر از اتلاف وقت
سوخت فسیلی به شکار درخت
فضای سبز و شب و شبگردها
زغال و قلیان و شلنگ زردها
دوچرخه ها پنچرو باکها پر
شش نفر و شش نظر و یک موتور
ما همه همشهری و هم کیش ایم
خاله خاله زاده و هم ریش ایم
شوهر تهرانی هزاران فکر
فکر پسر خرج و مهمتر! نت
گوشی و تفریح و لباس دختر
لیست خرید و بانو غول آخر
بسه طویلش نکنم بهتر است
اینکه یه چشمه س
وضعیت بدتر است
بیت نهایی شهر من خانه ام
منم همینم نی که فرزانه ام.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه