جمعه ۲ آذر
یولداش وفالی قالمالیدی شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۷۰۲۷۸
بازدید : ۱۴۴۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
سن سیز گوزلیم اولدی حالیم؛ زار و پریشان...
اسدی جانیما غم ساری دان؛ سویوخ بی تو فان
هر درده توشوب، بو اورعیم قا نه دونیبدی...
دونیاده طبیب یوخ تا پا دای، دردیمه درمان
هجرین نه آغیر گَلدی منه، طا قتیم آلدی...
توشدی بلیمه وزنه کیمی، یوز نچه باتمان
بیزعهدی مگر باغلامادوخ دونیادا دوسلوخ؟...
یولداش وفا لی قالما لیدی؛ باغلاسا پیمان
خوشبخت دی او کس کی تا پا بیر یارِ وفادار...
دوسلوخدی اِدر دونیا دا هر،موشکولی آسان
عاشیق اودو کی معشو قو نا یوخ دیه بیلمز...
تقدیم الییه وار یوخونی، حتی اولا جان
زهرین آجیسی نوشدی اگر با ورین اولسا...
چوخ مو عجیزه لر وار؛ اولا گر عشقینن ایمان
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار حضور گر متان هستم جناب مصطفایی عزیز | |
|
سپاس جناب فلاحی عزیز | |
|
سپاسگزار حضور گرمتان هستم بانو یوسفی عزیز...همیشه مرا با نگاه زیبایتان شرمنده فرمودید | |
|
سپاس مهرتان جناب شفاعت عزیز | |
|
شرمسار لطف و نگاه زیبایتان هستم بانو طاهری عزیز... | |
|
سلا م و درود بر دوست فرزا نه ام همایون خان عزیز... دل به دل راه دارد...همراهی تنها به گفتارو لهجه و زبان نیست گاه با دل است...یا گاه با نگاه هم می توان تا عمق جانها نفوذ کردو یکدیگر را فهمید...نگاه زیبایت بر کلمه کلمه ی نوشته هایم وصل است و دلهامان به هم...ممنون از توجهت که بر صفحه ی شعر هایم با نگاه زیبا می آیی و با دل همراهی میکنی مرا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.