عشق مولی
تقدیم به پیشگاه با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
سروده ی محمدرضا کوزه گر کالجی
مست از عطر نگاه دلبرم
محو خورشید جمال حیدرم
شورشی در سینه ام بر پا بود
بر لبم آوای یا مولی بود
دل گدای کوی حیدر گشته است
عاشق ساقی کوثر گشته است
ملتهب از دلبر خورشید رو
سینه شد آتشفشان عشق هو
شاه مردان تاجدار هل اتی
پیشوای معرفت نور هدی
آیت آزادگی ، رمز شرف
شیر بیدار خدا، شاه نجف
ناخدای کشتی دین رسول
همسر والای زهرای بتول
«شهسوار آفرینش»بوتراب
نور حق، تابنده تر از آفتاب
یا امیر المومنین، روح خدا
افتخار انبیا و اولیا
گوهر بحر خروشان وجود
وارث علم نبی ، نور سجود
می سراید آسمان، با افتخار
شعر سبز حیدر دلدلسوار
یا علی ، دریای بی ساحل تویی
هم کلید حل هر مشکل ، تویی
قلب عالم جایگاه حیدر است
عشق در هر جا سپاه حیدر است
می سراید ، دل به آواز جلی
لحظه لحظه لافتی الا علی
می نگارد هم قلم با افتخار
هر زمان لاسیف الا ذوالفقار
نور چشم راد مردان بوتراب
رهبر آزاد مردان بوتراب
یا علی سلطان ملک دل تویی
مصطفی را وارث کامل تویی
تا به جانم شعله زد عشق علی
سینه شد از نور رحمت منجلی
با علی چون غنچه ی گل می شوی
مست از عطر توکل می شوی
سروده ی محمدرضا کوزه گر کالجی
درودبرشما
بسیارزیبابود