دوشنبه ۵ آذر
شب آرزوها : گوئیا رحمت حق عیان شد شعری از پرویز جیحونی (بیخبر)
از دفتر سوز بیخبری نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۶۹۲۶
بازدید : ۹۶۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر پرویز جیحونی (بیخبر)
آخرین اشعار ناب پرویز جیحونی (بیخبر)
|
گوئیا رحمت حق عیان شد
همره توسن آرزوها
میروم در شب آرزوها
میروم تا ِرسم بر لطیفم
گیرّم اش آنچه هست آرزوها
گوئیا لشکر حق به صف شد
بهر تمرین قدرِ شب قدر
گوئیا رحمت حق عیان شد
این چنین در شب آرزوها
آن پری طواف خانه عشق
آن یکی کربلا غرق غم شد
دیگری بسوخت بال و پر را
در نجف بهر مولا چو خَـم شد
در غم فاطمه وه چه ها شد
آسمان گریه کرد در فقان شد
شوق دیدار حضرت دوست
در رجب باور بیخــــبر شد
گوئیا لشکر حق به صف شد
بهر تمرین قدرِ شب قدر
گوئیا رحمت حق عیان شد
این چنین در شب آرزوها
لیله الرغائب شب آرزوها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.