سه شنبه ۱۵ آبان
در راه نگاه شعری از علیرضا کافیان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۰۵ شماره ثبت ۶۸۸۶۵
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا کافیان
|
در راه نگاهم
تورا در راه نگاهم
-اینک
نشسته به خیرگی...
در راه نگاهم
تا صدای آمدنت
تا شمارش دوبارهی کوبههای یکسان سینهها
و بویش دوبارهی بهاران
آه
در راه نگاهم و ثانیه را لغزشی باید...
من
شکیبایی را نمیپسندم
نیاز، جوشش غریبی دارد
کاش میشد راه را-
همچون طنابی کشید
-به بازی کودکانه-
کوتاهی لحظهها
اکنون
آرزوی بلندیست-
چون
در راه نگاهم...
۹۷/۰۷/۲۹
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو با لطف خواندید | |
|
درود استاد گرامی. سپاستان | |
|
درود و سپاس استاد طهماسبی بزرگوار | |
|
درود بانوی بزرگوار با دیدهی لطف خواندید. سپاستان | |
|
درود و سپاس از دعای بسیار زیبایتان بانوی ارجمند | |
|
درود جناب بزرگیپور گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست