جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فتانه خزاعی ( دلدیدار )
آخرین اشعار ناب فتانه خزاعی ( دلدیدار )
|
پس کی میشود تمام
نغمههای نخواندهی دلم
حرفهای نگفته و
حس های عاشقانه ی دلم
پس کی می شود خیالم راحت
از انگاره های فریبِ
پرازدحام دلم
امروز آمد او
به خلوت جانم
دوباره بی دعوت
همان حال غریب و
احساس شاعرانه ی دلم
هالههای بیامتداد نور بود و
نجوای جان فزای
طنین دلم
امروز بر من انگار
نازل شد
زرین مکتوبِ
نوشتههای دلم
افزود بر من آن حال و
احساس بی قرین
شادمانه ی دلم
شد مرکب درونم و برد
بر ناکجا ماورایی دلم
تند باد عشق بود و
افشان طره ی رهای دلم
امروز بیداریام باز
رنگ جنون گرفت و
چشمان منتظرم را
دوباره بر گرفت
امروز آشنای دلی
به لایههای بودنم سر زد
دستان معنایی ام را گرفت و
جان دفینههای روحم را
قاب تازه گرفت
امروز.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود