جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
|
متنی مرکّب از چند شعر و دلنوشته، پیشکش به پیشگاهِ پرشکوهِ آقا امام حسین(ع)، که میخواند ناسرودههای احساسِ دلهایمان را، با مهر:
۱
شده زخمی، «نهانِ حسّ جان و»؛
پر از نیزه شده، شهرِ روان و؛
درونِ نیزهزارِ دشتِ جانها؛
میانِ التهابی، بغض، افزا؛
گلِ زیبای مهچهرِ حسین است؛
فقط، آشوبِ دل، بهرِ حسین است...
۲
در امواجِ دلم، بحرِ حسین است؛
«گلِ احساسِ دل»، بهرِ حسین است؛
تمامِ کربلای دشتِ جانم،
دمادم، خانه و، شهرِ حسین است...
۳
به هر جان، بیکران، مهرِ حسین است؛
گلِ خورشیدِ جان، مهرِ حسین است؛
«در اوجِ لحظههای سردِ احساس»،
تبِ گرمایمان، مهرِ حسین است...
۴
«میانِ حسّ جان»، مهرِ حسین است؛
شفاعتبخشمان، مهرِ حسین است؛
نمیترسد، دل ار، لغزیده گاهی؛
چرا که، بیکران، مهرِ حسین است...
۵
خدای را سپاس؛
که «خاکِ احساسِ وجودمان را»،
با آبِ عشق،
به مولا حسین(ع)،
سرشته است؛
مهری،
سوزندهتر از هر آتش؛
که هیچ بادی،
خاموش کردنش را،
نتواند...
زهرا حکیمی بافقی (الههی احساس)
دلسرودههای عاشورایی
|