پنجشنبه ۱ آذر
یک سبد خوشبختی شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰ شماره ثبت ۶۸۰۸۳
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
پشت دیوار بلندی بودم
غرق در تنهایی
مشق عشق تو،
همه عالم رویایم بود
آسمان بانگم زد
رو به او کردم و دیدم راهی
ریسمانی به یک بادکنک آویزان
بگرفتم و پریدم در اوج
نرمی ابر
نوازشگر رویایم بود
پشت دیوار،پر از زیبایی
چمن و بلبل و گل
و کنارش دریا
همه ی شادی دنیا بود آنجا
تو آنجا بودی
دست در دست من آوردی و انگار
همه دنیارا
بین دستان خودم می دیدم
با تو آنجا
رقص بود و خنده بود و
یک سبد خوشبختی
من به تو غرق و
تو با من آرام....
گربه ی زیبایی
در چمن می چرخیدو
رشک به خوشبختی ما می ورزید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.