منم مثل تموم اون کسایی
که واسه میهنم دلشوره دارند
توی روضه دعا میکنم هرشب
واسه اون دلایی که بی قرارند
دعا می کنم از روی خجالت
نباشه پدری ، شب نره خونه
یا مستاجری که خونه نداره
با خونواده تو کوچه نمونه
دعا میکنم امشب که خدا باز
نگاه رحمتو از ما نگیره
و اون مریضی که چشم انتظاره
تو بستر از بی دارویی نمیره
دعای من دیگه تو هر نمازه
همون موقع که درب عرش بازه
خدا کمک کنه اونیکه داره
برای فقرا خونه بسازه
دعا اینه تو این شرایط سخت
برای مردم نجیب ایران
به حق دستای جدای عباس
بمونه تا ابد بیشه شیران
الهی که هدایت شه همونکه
داره خونو تویه شیشه میریزه
برا خدا که هیچ کاری نداره
که آبروشونه یکجا بریزه
دعا میکنم این شرایط سخت
نشه باعث فحشا باعثه فقر
بترسیم از شب اول مرگو
بترسیم از سوالای تویه قبر
دعام اینه به حرمت شهیدا
نشه سهم جوون تنهایی باشه
به خون حضرت ارباب حسینم
حجاب دخترا زهرایی باشه
#علیرضا_مسیحا
چهارشنبه 4 شهریور97
ساعت:3 بامداد
الهی آمین
مناجات نامه زیبایی ست
سرافراز باشید