دوست خوب من کجایی
یکی یدونه ی من کجایی
میدونی که حال من گرفته
دیونه ی نگاهتم گرفته
دیونه ی نگاهتم گرفته
دیونه ی نگاهتم گرفته
این دل من تنهاشده
قلب توواسه کی شده
این دل من تنهاشده
قلب توواسه کی شده
کاشکی بیایی دوباره توی دل من تویی
کاشکی بیایی دوباره توی دل من تویی
عشق دل من دوباره
عشق دل من دوباره
میدونم که دنیابی رحمه
ازاینکه دل تورومیشکنه میدونم که بی رحمه
ازاینکه دل تورومیشکنه میدونم که بی رحمه
عشق من بدون من جایی، نری که دل من میسوزه
قلب من واسه توستواگه بری این دل میسوزه
شعر(عشق من)ازمجیدفتاحی دولت آبادی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.