يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سیدعلمدارابوطالبی نژاد
آخرین اشعار ناب سیدعلمدارابوطالبی نژاد
|
الهم عجل لولیک الفرج
هرلحظه به هرمکان ترا می جوییم
هرگل را –ما- به یاد تو می بوییم
تا گاه ظهور سبز در مشرق باغ
عجل لولیک الفرج می گوییم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود خانم عجم گرامی سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی سربلندباشید | |
|
سپاسگزارم از اظهارلطف سرکارعالی سربلندباشید | |
|
درود جناب استکی عزیز سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی سربلندباشید
| |
|
درود جناب پارکی عزیز سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر وشعرزیبای حضرتعالی. استفاده کردم سربلندباشید
| |
|
سپاسگزارم از اظهارلطف سرکارعالی سربلندباشید
| |
|
درود جناب انصاری عزیز سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی سربلندباشید
| |
|
سپاسگزارم از اظهارلطف حضرتعالی سربلندباشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماسیدبزرگوار
بسیابسیارزیبابود
اللهم عجل لولیک الفرج
2: