جمعه ۲ آذر
رنگ و ریا شعری از ابوالفضل زارعی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۶۷۲۵۲
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب ابوالفضل زارعی
|
تو آن زیبا رخ دیر آشنایی
هنوزم تو غریب و ناشناسی
پس پشت کدامین چهره هستی
تو کم پیدا شبیه برگ آسی
تو را بی غش ترین باده دیدم
ندانستم که دردی ذات بودی
شبیه این جهان رنگ در رنگ
چه افسونها که تو پنهان نمودی
خودم هم کاستی از تو ندارم
دو رنگی تو ، من آن رنگین کمانم
در این آوردگاه مکر و تزویر
خدای خدعه ی هر دو جهانم
گمان کردی همای نیک فالم
ندانستی که چاهی کفترم من
مرا چون سایه ی رحمت تو دیدی
نفهمیدی که بین مرغ و ماهی
شکسته بالم و هم پرپرم من
ابوالفضل زارعی
از کتاب مسافر شهر خاک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود