سه شنبه ۶ آذر
کویر چشمان من شعری از حمید مولا
از دفتر واگویه های یک ذهن خسته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۶۶۸۹
بازدید : ۱۰۲۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب حمید مولا
|
نمک زاری تفدیده در کویر چشمانم
برایت به سوگ نشسته
ابری در آسمان چشمانم نیست
تا دریا دریا بگرید
دستی بر موهایم کشیدم.اما
بازهم رویای شیرینت به سراغ
یاد هایم نیامد....
ولی باز یادهایم خیسند
از نبودن خاطره ها
راست گفتی این را نمیدانستم
پسوند دریا هم خیس یاد تو نمیکند مرا
زندگیم حل شد در جای جای نبودنت
در نبودن برگی که از شاخسار
خاطره بیفتد....
کاش ثنای تو اینقدر برایم سنگین نبود
من از کویر حسرت و ذجه های
هر لحظه آمدم
بباری یا نه چه فرقی میکند
من باز هم در نبودنت زار میزنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.