سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      شکار

      شعری از

      س م حسینی

      از دفتر شعر به سبک ققنوس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۶۶۱۸۷
        بازدید : ۴۴۰   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر س م حسینی

      تو به مژگان سیاهت به شکار آمده ای
      به شکار دل این مست خمار آمده ای
      همه ی هست مرا با نگهی تاخت زدی
      بهر جانم تو دگر بار، قمار آمده ای
      جان به لب آمده و صحبت رفتن شده است
      خوب وقتیست که بر پای قرار آمده ای
      همه ی عمر جوانی به ره عشق گذشت
      چون توان رفته مرا، بهر چه کار آمده ای؟
      رونق از خانه ی من بی گل رویت زده پر
      خانه نه، بهر ملاقات، مزار آمده ای
      کاش نزد تو مرا قدر خسی ارزش بود
      نامدی تا که بمانی، به گذار آمده ای
      رفته سرمایه ز کف، هیچ دگر نیست مرا
      بد زمانیست که دنبال شکار آمده ای
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ۱۸:۱۹
      درود گرامی
      بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک خندانک خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ۰۴:۳۴
      خندانک خندانک خندانک
      درودبرشما خندانک
      بسیارزیباست خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      اسفندیار گلزار
      شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
      سلام
      دست مریزاد دوست عزیز شعر زیبای سروده اید
      رونق از خانه ی من بی گل رویت زده پر
      خانه نه، بهر ملاقات، مزار آمده ای خندانک خندانک خندانک
      وحیده پوربافرانی
      يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ۰۷:۳۷
      سلام
      زیبا بود
      موفق تر باشید
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0