جمعه ۲ آذر
آری شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۶۵۸۷۰
بازدید : ۱۰۹۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
خسته از روزهای تکراری
گذر عمر و رنج بی یاری
گاه خندان و غالبا نالان
گاه خوابم ، میان بیداری
تشنه ام ، آب هم نمی خواهم
تشنه وصل و لحظه دیداری
به جز از غصه خوردن هر روز
نیست مجنون و واله را کاری
ای که معشوقه ی دل مایی
با سرشکم به ناله و زاری
لحظه ای یک نگاه بر من کن
که رود درد و رنج بیماری
پاسخی نیست پرسش دل را
که خدایا تو دوستم داری؟!
کاشکی در جواب این پرسش
تو بگویی به عاشقت ، آری
دوشنبه
21/03/1397
ساعت: 01:44 بامداد
#علیرضا_مسیحا
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز، یار همیشه همراه ،ممنون محبت همیشگیتون | |
|
خانم قشقایی عزیز ، ممنون محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و غمگين بود