شنبه ۳ آذر
برای چند روز شعری از زهرا پورمیرزا
از دفتر راه نصفه رفته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۶۵۶۳۵
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا پورمیرزا
|
گاهی دلت میخواهد
به دور از هیاهوی
بیرون از خودت
گوشه ایی بنشینی
برای چند روز
فقط کتاب شعر بخوانی
برای چند روز
رسمِ خیال یاری
به خاطر بزنی
که از خیالت برود
خیال هر کسی جز او...
فقط برای چند روز
تمامِ خیابان های شهر را
بدون چتر قدم بزنی...
گاهی دلت میخواهد
دور بشوی از دوست داشتن های یک طرفه
از عمق نگاه هایی که درک نمیشود
از بغضی....
فریادی...
حرف های ناگفته ایی
که هیچ وقت شنیده نمیشود
حسِ سردرگمی حالی که...
در باتلاق خود دست و پا میزند
درونش چیزیست...
شبیه خاموشی...
شبیه مرگِ رویا
و باورهای خسته ایی
که از نگاه های
بی فروغ میگوید
زهرا پورمیرزا
11 خرداد 97
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود