يکشنبه ۴ آذر
شهریار عشق شعری از هما تیمورنژاد
از دفتر غزلمرگی نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۳۹ شماره ثبت ۶۵۲۹۲
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب هما تیمورنژاد
|
وقتی دل قبیله ام از فرط دوری ات
در فصل سرد فاصله قندیل بسته بود
دستی مرا برای هوس سینه می درید
دستی کمر به کشتن یک ایل بسته بود
بی تاب لحظه های نفس گیر رفتنت
هر دم نبودنت به سرم جیغ می کشید
دیوان خاطرات تو را دوره کردم و
یادت به ذهن باکره ام تیغ می کشید
به عکس کهنه خیره شدم، آه یاد تو
یکباره بر شقیقه ی من ماشه می چکاند
ابریِ چشم خاطره از گیسوان مرگ
هر شب به روی شانه ی من بوسه می نشاند
رفتی تمام شهر به رویم قفس شد و
تن پوش زندگی به تنم بدقواره شد
رفتی و از خیال تو ای شهریار عشق
خواب از سرم پرید و غزل چارپاره شد
هما_تیمورنژاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود