شنبه ۳ آذر
بیگناه شعری از عبدالرضا مردی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۶۵۲۸۵
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عبدالرضا مردی
|
نمیدانم تاوان که بودم،
وقتی سنگسار عدالتگونه ای،
پیشانیم را شکافت.
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و احترام، سپاسگزارم. | |
|
سلام و عرض ادب، سپاسگزارم. | |
|
سلام و درود،نظر لطف شماست، سپاسگزارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.