يکشنبه ۴ آذر
...چه خبر؟ شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۵۲ شماره ثبت ۶۵۲۳۵
بازدید : ۶۹۴ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
راهت افتاده به ما دختر زیبا،... چه خبر؟
خوش خبر باش و بگو از دِهِ بالا چه خبر؟
از همان شاخه ی پیچک، لب دیوار بگو
یا بر آورده سر آن یاس شکوفا چه خبر؟
چشمم افتاد به چشمت،... پس از آن خندیدی
از همان لحظه که شد عشق به حاشا، چه خبر؟
می زند یاد تو هر شب به خیالم اینجا...
بی من اصلاً تو بگو، در دل شبها چه خبر؟
گفته بودم که هواخواه تو ام، هستم پس...
در جواب از تو که دل کرده تقاضا، چه خبر؟
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب سلیمی برقرار باشید | |
|
سلام ارادت خدمت جناب دژاگه عزیز سپاس فراوان | |
|
درود بر شما جناب کارگر نیستم لایق استاد که گویی با من غیر از این ست؟، بگو حضرت آقا چه خبر؟ سپاسگزارم | |
|
سلام و ارادت جناب رفیعی سپاس فراوان برقرار باشید | |
|
درودتان باد جناب فتاح سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.