1_پارو بزن غم درونم را...
#فاطمه حبیبی
2_عشقت مثل افعی دور قلبم محکم پیچیده
هم از عاشقت بودن میترسم
هم از عاشقت نبودن...
#فاطمه حبیبی
3_چشم مست به قندیل نشسته اش
آه!
نمی آید رحمش به هیچکس...
#فاطمه حبیبی
4_وقتی بعد از مدت ها ندیدنت
با یکباره دیدنت
اشک در چشمانم حلقه میبندد
یعنی..
یعنی فراموش نمیشوی حتی
به ندیدن های عمیق...!
#فاطمه حبیبی
5_ببار بر من که تو باران بهاری...
#فاطمه حبیبی
6_غرق شدن خوب است اگر
پای چشمان تو در میان باشد...
#فاطمه حبیبی
7_تو دورترین؛نزدیک قلب منی..
.#فاطمه حبیبی
8_در هر رابطه همیشه یکی هست
که تمام میشود...
#فاطمه حبیبی
9_از دوست داشتنم که حرف میزنی صدای نبودنت می آید...
#فاطمه حبیبی
10_کدام دل است که به خاطر بسپارد
به خاطر نسپردن
خاطرات را...؟!
#فاطمه حبیبی
11_تو زن آزارترین مرد جهانی...
#فاطمه حبیبی
12_ای کاش میشد
پرواز کرد آمدنت را...
#فاطمه حبیبی
13_هیچ امدنی تلخی رفتنت را شیرین نخواهد کرد...
#فاطمه حبیبی
14_تمام اندوه جهان در این جمله تلنبار میشود:
و ناگهان رفتی...
#فاطمه حبیبی
15_نیستی و این حقیقت تلخ که هیچ
بی رحم است...
#فاطمه حبیبی
16_تلخی نبودنت شیرینیِ بودنت را گس کرده...
#فاطمه حبیبی
17_درد و درد و درد تا به ناکجا؛ بعد تو هنوز بعد تو هنوز...
#فاطمه حبیبی
18_و من از تمام دارایی ام
تنها خنده ات را کنار گذاشته ام
برای روز های مبادا...
#فاطمه حبیبی
19_خیره نمیشوی بیهوده میشوم
زوال دردناکی است
زوالی که خارج از دو چشم تو باشد... #فاطمه حبیبی
20_مرا دلگرم می دارد
غم خاموش رویایت...
#فاطمه حبیبی
21_باید به فکر لغتنامه ای جدید باشم
حرف دوست داشتنت که میشود
دایره واژگانم قد نمیدهد بیانش را...
#فاطمه حبیبی
22_در شاعر شدن
همانند عاشق شدن
همانقدر تازه کارم
همانقدر نابلد...
#فاطمه حبیبی
23_دنیا پر از آدمهای ساکتی است
که یک روز همه ی حرفهایشان برای یکی تمام کرده اند..!
#فاطمه حبیبی
24_چقدر بی توام هنوز...
#فاطمه حبیبی
25_تو رفتی و من
هیچ
ولش کن...#فاطمه حبیبی
26_پاییز برایم عوض شد
درست از همان روزی که تو عوض شدی...
#فاطمه حبیبی
درودبرشمابانوی عزیزم
زیبا بود