شنبه ۳ آذر
خاک های خسته شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۲۰ شماره ثبت ۶۴۸۹۹
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
دراین شن زار دنبال کسی ، پیوسته می گردم
به دنبال خودم در خاک ها ی خسته می گردم
فراموشی گرفتم ، راه را ، بیگاه، گم کردم
به طوفان کدامین آرزو بر جسته می گردم
من از آتش فشان، جز دود و خاکستر نمی فهمم
مذاب کوه را می بینم و آهسته می گردم
کسی از این سراب آباد نوشی بر نمی دارد
من اما با سرودِ تشنگی سر دسته می گردم
چه یا قوت درخشانی که ارزان عرضه می داری
به بازاری که من با چشم هایِ بسته می گردم
رها کردند من را در مسیری که مسیرم نیست
تظاهر می کنم ، با قامتی وارسته می گرد م
صدایِ آب آب از گویشِ سرچشمه می آید
ولی من باز گِردِ کوزه ی بشکسته می گردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زبیا و شیوا و در خور تحسین قلم زده ای
دست مریزاد