سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      دِلَکم

      شعری از

      آگرین یوسفی

      از دفتر بِرکه و مآه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۶۴۸۱۸
        بازدید : ۵۷۷   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آگرین یوسفی
      آخرین اشعار ناب آگرین یوسفی

      🍃دِلَکم!
      ابر میبارد،
      دردانه ی بهار،اردیبهشت ،
      روزهایش،
      بی #تو
      با عطرِ گلها
      به شب میرسد.
      تاریکیُ و تنهایی!
      مَستَم میکنند،《 شب بوهآ》،
      نیستی!
      شب را چه کنم؟!
      آگرین_یوسفی   ♀️
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
      سلام نازگل عزیز خوب و زیبا می خوانمت دست مریزاد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      آگرین یوسفی
      آگرین یوسفی
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۵۳
      سلام مهربون.باعث افتخار بودن در کنار شما عزیزان ...درس پس میدم استاد....سپاس🌸☘😍
      ارسال پاسخ
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲
      خندانک
      درودبانو خندانک
      کوتاه وزیباست خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      آگرین یوسفی
      آگرین یوسفی
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴
      فدات گلم😘😘
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۵۷
      درود بانو
      زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
      آگرین یوسفی
      آگرین یوسفی
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۳۴
      سپاس مهربون🌸☘😍
      ارسال پاسخ
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵
      درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک
      آگرین یوسفی
      آگرین یوسفی
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
      سپاس از همراهیتون 🌸☘😍
      ارسال پاسخ
      نیره ناصری نسب
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۵۳
      سلام آگرین جان مثل همیشه زیبا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      آگرین یوسفی
      آگرین یوسفی
      دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۳۵
      فدات شم گلم😘😘😘
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2