جمعه ۲ آذر
شب شعری از محمد حیدری دزفولی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۶۴۲۹۸
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد حیدری دزفولی
آخرین اشعار ناب محمد حیدری دزفولی
|
و باز هم شب و تنهایی و یاد تو
که در دلم چنگ میزند نبودنت را
قصه های بی تو خوانده شده را که از عمق
وجود میخواندم
آه از دوریه تو
آه از غم نبودنت
و آه از حسرت تلخی که به دل مانده
باز هم شب دیگر و من و یاد تو
تا به کی این تکرار تلخ ادامه دارد
کاش بگذرد ....
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نظرتون | |
|
سلام استاد بزرگوارر. ممنون از اینکه وقت گذاشتین و افتخار دادین و از پروفایل بنده دیدن کردین. | |
|
سپاس از شما جناب رفیعی عزیز | |
|
سلامممم جناب پارکی عزیزز ممنونم از این کلام و لحن گفتار قشنگتون واقعا خوشحالم کردین . دلتون شاد و لبانتون خندان🌹🌹 | |
|
سپاس از شمااا و حضور زیباتون | |
|
ممنونم خانم بزرگوار که نظر زیباتون رو گفتید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود