شنبه ۳ آذر
بیداد شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۶۳۷۰۱
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
فریاد کنم از این زمانه
بیداد کنم درون خانه
پرواز کنم به این بهانه
که جان به لبم رسیده ای دوست
بی تاب شدم دگر توان نیست
پیدا شده و دگر نهان نیست
پایان شده و دگر زمان نیست
کنده از تنم زمانه هم پوست
از ظلم به من روا نموده
با غیر فقط عطا نموده
با این که به من جفا نموده
بر هر که نظر کنم فقط اوست
خسته شده از خواب و خیالم
چون بی کسیم گشته وبالم
نومید شده از این وصالم
چون رابطه ام بسته به یک موست
#میرزا
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود بر شما سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و عرض ادب بزرگوارید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.