يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
آخرین اشعار ناب عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
|
انگاره های من
از مقابلم عبور می کنند
خود را از میان خویش
پیدا می کنم
نفسی می کشم عمیق
جان خویش را رها می کنم
چشم در چشم خود
پرواز می کنم
پیش می روم
از میان رقص ستاره ها
ستاره ای رنگ نگاهم است
شاید آن ستاره
مقصد من است
قلبم بدان سنجاق می شود
دلیل و چرا
نمی شود بگم
در کار قلب ما
چون و چرا نمی شود
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض درود و سلام خدمت استاد استکی از حسن توجه شما سپاسگزارم | |
|
درود بر استاد بانو حکیمی بافقی منت نهادید این تحفه بنده را مورد توجه قرار دادید | |
|
عرض سلام خدمت استاد همایونی سپاسگزارم از لطف شما | |
|
عرض سلام و درود خدمت استاد ارجمند جناب پارکی از این بابت که تحفه بنده مقبول افتاده بسیار مسرورم سپاسگزار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود