جمعه ۲ آذر
اگر بگذارد.... شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۱۹ شماره ثبت ۶۳۴۱۴
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
چشم دریایِ تو ای یار اگر بگذارد
تن دلمرده بیمار اگر بگذارد
غنچه تازه به گل بسته عریان توام
حبس این بوته پر خار اگر بگذارد
وقف چشمان عطش در عطشت این منه من
منِ بی حوصله مست دل آزار اگر بگذارد
جان من لحظه بیتابیِ شب پشتِ شبی
شبِ پائیزیِ خونبار اگر بگذارد
کاش مرگم به تو احساسِ قشنگی میداد
نفسِ مرده آوار اگر بگذارد
پشت این حسِ دل آزردگیه رفتنِ تو
جای پای سحرم،مرده شبِ تار اگر بگذارد
صبر کن! آخرِ قصه مانده
این پُکِ آخرِ سیگار اگر بگذارد
من بدهکار تو و چشم تو و عشقِ توام
بدهم وامِ تو را مشتِ طلبکار اگر بگذارد
مثلِ سگ بسته به زنجیر نفس زندگیم
وق وقه وحشیِ هربار اگر بگذارد
تا در خانه تو راهی نیست
سگِ سرمازده هار اگر بگذارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود