سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر رامین جهانگیرزاده
آخرین اشعار ناب رامین جهانگیرزاده
|
فیل
در میان این همه فیقور سطرهایت
گیج و منگ مانده ام
خدا از دماغ تو سر می خورد
تو فیل را با خرطومش قورت می دهی
این چه وضعیت نابسمانی ست
که کار جهان از دست تو لنگ مانده است
دارم می خندم
یکی از آسمان هفتم
بر روی خنده هایم سقوط می کند
می زنم زیر گریه
تو فیل را عطسه می کنی
غرورت می شکند
خدا از خوشحالی پر در می آورد
و دوباره به آسمان بر می گردد
یکی به تو گیر می دهد:
ـ شما چه قدر لذیذ هستید
من اینقدر طعم شما را نچشیده بودم
من به او می اندیشم
به تو
و به فیلی که حالا
می خواهی از دماغش سر بخوری
عزیزم یواش!
فیلهای این دوره زمونه
زیاد هم رام نیستند
#رامین_جهانگیرزاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.