چهارشنبه ۱۶ آبان
سر انگشتشتان باران شعری از سمیر آبشار (هیمه)
از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۵:۱۵ شماره ثبت ۶۳۳۲۷
بازدید : ۴۶۸ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)
آخرین اشعار ناب سمیر آبشار (هیمه)
|
صدای رگبار باران که میکوبد سر انگشتش
با چه عصیانی به بالای شیروانی این خانه
اگر دقت کنی پیغام دارد از آسمان تیره شب
و میگوید که غمگین است هم آسمان هم شب
چه آواز موزونی شده این شرشر باران سیل آسا
درد دل دارد بدل که اینسان میکند درد دل با ما
قصد دارد انقدر چون اشک ببارد بر بام شهر ما
تا که آخرسیل گردد .شوید این زنگار از شهر ما.
ببار ای راوی پیغام این آسمان و این شب تیره
شاید اشک آسمان بر درد این شهر شود چیره
سمیر آبشار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.