جمعه ۲ آذر
خانه ام شعری از هنری داودیان
از دفتر تولد شعر نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۴۲ شماره ثبت ۶۳۳۰۹
بازدید : ۴۳۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
شعری دوباره نگاشته، متفاوت
گشوده اغوش خانه ام
روی چمنش نشسته ام
فضا اکنده بوی غذا
بر در تکیه داده، مادرم
ناگه، برفت تبسم خانه
نگهش غریب در نگه ام
بر چمنش کودکی دگر
من از یادش رفته ام
کجا رفت، چه شد
فریاد براورد کودک درونم
در اطاق عمر فرسوده
چشم به شیار دیوار دوخته ام
در کوچه های مات خاطره
در پی کودک گم شده ام
...هد
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد جمیله عجم بانو، لطف دارید، حضورتان قوت قلب است | |
|
استاد عباسعلی استکی، لطف دارید،سایه تان مستدام | |
|
استاد آلاله سرخ بانو، لطف دارید، خضورتان باعث افتخار است، سایه تان مستدام | |
|
ابوالفضل عزیز، لطف داری، حضورت شادی افرین است | |
|
استاد مهدی صادقی مود عزیز، حضورتان شادی افرین است، سایه تان کم نشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
زیبابود