جمعه ۹ آذر
بیم و آرامش شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹ شماره ثبت ۶۳۲۹۵
بازدید : ۷۵۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
کمی وحشی تر از طوفان و با آرامش باران
خودت را می رسانی تا شب و خواب پریشانم
تو رویای منی هرشب ولی مانند یک کابوس
به غارت می بری داروندار و کفر و ایمانم
در اين دنیای وانفسا که هر کس غرق تردید است
یقین دارم که همراه منی در امتداد راه
کنار تو قدم برداشتن یعنی گذشتن از
مسیر بیم و آرامش؛ امید و شعله های آه
میان اخم های تلخ تو لبخند چشمانت
به روی شعله ی غم قطره قطره آب می ریزد
نشستم مات و سردرگم میان این تفاوت ها
دلم مانده بماند با تو یا از تو بپرهیزد
فرومی ریزم و هربار می سازی مرا از نو
بیا معمار جان و دل، دوباره سخت لرزیدم
" شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حائل "
شبیه حافظ این تصویرها را بارها دیدم
عظیمه ایران پور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست عزیز وقتتون بخیر قالب شعر درواقع چارپاره هست از اونجایی که اغلب اوقات قالب شعرهام غزل بوده این بار هم طبق عادت به اشتباه غزل رو انتخاب کردم ممنونم از دقت نظر و تذکر شما | |
|
سلام مهربان بله حق با شماست در انتخاب قالب بی دقتی کردم ممنونم از محبتتون | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از لطف و همراهی شما | |
|
سپاس گرامی | |
|
سلام بزرگوار خوشحالم زیبا خواندید سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم زنده باشید در پناه خدا | |
|
سلام و عرض ادب ممنونم از لطف و حضور سبزتان البته قالب رو به اشتباه غزل انتخاب کردم و درواقع چارپاره هست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
صبح تان بخیر و شادی
اگر شعر زیباتان غزل است قافیه هاش را بازبینی فرمایید و هماهنگ گردانید