سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

    شعری از

    رعنا بهارلویی تخلص باغبان

    از دفتر برگ های پائیزی نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۶۳۰۲۷
      بازدید : ۳۳۹   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
    آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان

    سروده زبان حال حضرت علی (ع) می باشد
     
    خدایا ؛ فاطمه ؛ حالش خراب است.....
    زِ بعدِ مصطفی ؛ چشمش ؛ پُر آب است
    دلم خون گشته از اشک های زهرا...... 
    چه سنگین گشته است ؛ پلک های زهرا
    زِ دردِ پهلو و بازو ؛ هر شب....... 
    ندارد خواب ؛ نالد او هر شب...... 
    زِ روی کودکان ؛ رُخسارِ زردش... 
    پنهان می کند ؛ تمامِ دردش.......
    ولی بانوی من ؛ خوب می دانم.... 
    که می سوزی زِ غم ؛ ای هم زبانم
    چه آسان شد فراموش یا زهرا..... 
    همه ؛ حرمتِ اهل بیتِ طاها..... 
    زدند و هم شکستند ؛ دربِ خانه..... 
    نکردند شرم ؛ زِآن ؛ صاحبِ خانه
    شکستند سینه و بازوی کوثر... ..
    گرفتند ؛ محسنِ شش ماهه یکسَر
    شده زار و پریشان حالِ ماهش.... 
    که خون کرده ؛ زِآن احوالِ ماهش
    نحیف و لاغر و نیلی ؛ رویش..... 
    زِ درد و غصه ی سیلي رویش.... 
    زِ درد های تو من هم ؛ درد دارم 
    زِ اشک های تو آهِ سرد ؛ دارم.... 
    زِ تب می سوزی و لبخند داری.... .
    چو شمع آب می شوی ؛ دلبند داری
    که دلبند های تو ؛ دل غصّه دارند
    کز آن ؛ هم غصّه ها ؛ هم قصّه دارند
    چو غمخانه بشد ؛ آن خانه بی تو
    سرشکِ غم ؛ همی بارند ؛ پی تو
    علی تنها شده ؛ یاری ندارد..... 
    در این تنهایی ؛ غمخواری ندارد... 
    بیا ؛ فاطمه جان ؛ یک بارِ دیگر
    نظر کن بر علی ؛ این بارِ آخر 
     
    96/11/24
    ۱۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0