جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد علي واشقاني ( باران )
آخرین اشعار ناب محمد علي واشقاني ( باران )
|
به نام خدا
یاد آن روزها ي تكراري
توی منزل ، اداره ، بي كاري
همه بودیم عاشق خوشه
تا ببندیم کوله و توشه
بحث خواهر ، برادر و فامیل
شد فراوان چو نقل و چون آجیل
در نهایت ، به دست آن رفته
خوشه بندی شدیم يك هفته
طرح خوشه نبود اجرایی
خواند مادر دوباره لالایی
به حساب من و تو شد واریز
تر نشد لب ز آب این جالیز
با گرانی خانه و بنزین
شد کبوتر شکار آن شاهین
روز دیگر گرانی ارزاق
کرد بازار عده اي را داغ
جیب ياران، عجیب شد خالی
حال بازاریان همه عالی
از کرامات ناب غمخواران
نیست درمان برای بیماران
الغرض عابري دگر آمد
با کلیدی عجیب کار آمد
آس رو کرد و شعبده بازی
چه نيازي به بودن قاضي
همه یاران او پر از دانش
همه سرگرم گفتگو ، رانش
روزهایی گذشت بر خفته
به سر آمد زمانه گفته
بحث یارانه جاودان گرم است
بستر طنز و شاعري نرم است
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب و روز بخير خدمت سركار خانم حكيمي بافقي . محبت فرمودين . درود بر شما هنرمند زبان تاريخ و فرهنگ و ملت خويش است و رسالتش به بياني ثبت تاريخ نيز هست . اميد كه نگاهبان خوبي براي ثبت تاريخ و يادآوري دوران پاكي ها و سادگيها باشيم . | |
|
عرض سلام و ادب و روز بخير خدمت جناب آقاي استكي . محبت فرمودين . درود بر شما مشكلات ما بود خيلي زياد بس كه بسيار است ، بعضي رفته ياد | |
|
سلام و عرض ادب و ارادت . ممنونم از نظر لطف شما جناب آقاي خدادادي دهكردي البته حقيقتي است اينكه رئيس جمهور در نهايت قدرت چنداني ندارند و عابري بيش نيستند . و البته شعر اينجانب نيز به توان دروني ايشان و ناكارآمدي سيستم اشاره داره . | |
|
درود و روز بخير خدمت شما شاعر گرامي . جناب آقاي كريمي . . محبت فرمودين . توفيق همراهي | |
|
سلام و عرض ادب شاعر گرامي جناب آقاي انصاري . . درود بر شما ، لطف شما مستدام . توفيق همراهي | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برد ما را به دنیای پاکی ها و سادگی ها