دوشنبه ۵ آذر
صدای سکوت... شعری از ابوالفضل صدری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۵۳ شماره ثبت ۶۲۱۶۹
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب ابوالفضل صدری
|
تو گفتی هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است ...
و من چه شیوا و رسا فریادهای تو را با دهان بسته شنیدم و شکوِه هایت را با جان و دل دیدم...
لبهای بی مثالت بسته بود و حتی کمی هم شاد ولی چه ناله های بلندی در پشت سرخی لبانت پنهان است که تنها فرکانسش را عاشقان و دلدادگانت خواهند شنید و میدانم من در راس آنها هستم...
ای جانِ من، هرچند دوری و رویت فرسنگ ها با چشمان ناتوانم فاصله دارد ولی فریادِ سکوتت برای منی که محتاج هر آنچه از جانب تو هستم بسیار شنیدنی و نزدیک است...
صدای سکوتت را از من مگیر که من محتاج صدای توام...
ابوالفضل صدری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.