دوشنبه ۲۸ آبان
«دهر همه زهر» شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴ شماره ثبت ۶۲۰۹۵
بازدید : ۶۷۴ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
«دهر همه زهر»
چه باید کرد ، با این زندگانی
کمر خم شد ، از این بار گرانی
توانا بود هر کس ، با کمی مزد
شده«گنجشک» ،فیل از ناتوانی
شنیدم عابری سی ساله،میگفت
عصایم کو ، کجا رفتی جوانی
برو زائل شو ای عقل و، بیا جهل
که محزونم ، در این جمع روانی
دلا از کس مجو ، مهر و محبت
که رؤیا شد ، وفاق و مهر بانی
همه رفتند از این دهر ، همه زهر
مگو سالک ، تو میخواهی بمانی
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب استاد احمدی زاده عزیز سپاس از اینهمه لطف ومحبت منهم امیدوارم که این بار گرانی از روی دوش مردم به خصوص قشر مستمری بگیر جامعه که اغلب به علت کهولت سن قادر به کار دیگری نیستند برداشته شودپاینده باشید عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.