يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
پریشانشُدشَبی،روحوروانم
شُـدم دلتنـگِ جـمـعِ رفتگانم
نمــودم رو به درگاهِ خـدائی
کهازاین غم بِده ما را رهائی
شدهپُراشکیارب،دیـدهیِمن
نَظَر کُن بر دلِ غمدیدهیِ من
شَوَد بینم دوباره رویِ مــادر
کهبایکخندهوارد گردد از دَر
ببوسـم دستِ بابا را ، دوباره
کُنَم آن رویِ زیبـــا را نــظاره
نشیند بارِ دیگـــر ، روبهرویم
کشَدآندستِگَرمَشرابهمویم
چوخوابم بُرد با فکـرِ عزیزان
زمانبرگشتدر یکلحـظهوآن
پــدر با مــادرم از رَهْ رسیدند
بهرویدیدهام دستی کشیدند
فتـــادم با شَعَف بر پــایِ آنان
شــدم محــوِ رخِ زیبـــایِ آنان
شِکَرخَنـدی از آنان شد جوابم
چــو آبی بود بر قــلبِ کبـــابم
صدای خنـدهی ایشانبهگوشم
ربودآنلحظهازمنعقلوهوشم
بهناگَه،محو شد رویِ دو دلدار
شد حـامی با اذانِ صبح بیدار
خدایا شُکر ، دلشادم نمـــودی
زِ قیــــدِ وقـت ، آزادم نمـــودی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادگرامی،سپاسگزارم.خدادرگذشتگان شماراهم رحمت فرماید | |
|
سلام،حضورتان شادی بخش بود.ممنونم | |
|
سلام خیلی ممنونم ازمحبت شما | |
|
سلام گرانقدر،خیلی متشکرم ازلطف جنابعالی.دلتون شاد | |
|
سلام سرورارجمند،سپاسگزارم ازلطف شما.پاینده وشادمان باشید | |
|
سلام وسپاس برشماسرورگرانقدر.حضورتان افتخاراست.پاینده باشید | |
|
سلام دوست مهربانم،خیلی ازشماممنونم.درپناه خدازنده وسلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست
روح والدینتان شاد